Summa sidvisningar

fredag 17 maj 2013

Jag vill, jag kan, jag gör det.....


Idag är det 1,5 år sen jag slutade röka...utan ett enda återfall!!!!
Jag är så jävla stolt över mej själv.....jag ville sluta, jag bestämde mej OCH jag gjorde det!!!

*

När jag idag ser resultatet av detta så klappar jag mej själv på axeln...ja, rent av dunkar mej själv i ryggen :)
Jag har en kondis som jag har saknat sen tonåren...jag orkar springa ganska så obehindrat, jag känner smaker, jag LUKTAR gott ;) och jag har en styrka att kunna göra det jag bestämmer mej för.....BRAVO ULRIKA!!!!!!

*

Jag är inte det minsta orolig att jag ska börja igen...känner givetvis ett sug ibland, men det är mera vanan som "suger", inte smaken av att röka.
Att bryta ett invant mönster är många gånger väldigt svårt...man har så många "bra" ursäkter till varför man ska vänta med att bryta den dåliga vanan....man intalar sej själv att "i morgon" är en bättre dag att försöka....men det funkar nog sällan....man måste verkligen bestämma sej för att "NU" är en bra dag :)
Det är inte lätt, jag vet!!!!
Men man måste tro på sej själv och sin förmåga att klara av det.

*

Fredag är det ju idag, dessutom lovas kanonväder hela helgen....underbart!!!
Har jobbat denna natt, skall snart hem och sova några timmar.
Därefter så ska jag träffa mina härliga kolleger + chefen, för att äta lite lunch och sedan ge dom en, inte allt för lätt, match i kubb :D
Kvällen kommer att spenderas i förorten Luleå ;)
Där ska jag möta upp mina underbara systrar ♥♥♥ (+Åsa ♥) för lite AW.....som jag har längtat efter dom!!!
Känns som att starten på denna helg inte kunde börja bättre än såhär :)

*

Med detta sagt (skrivet) så önskar jag dej en fantastisk fredag och helg.......
MER KÄRLEK ÅT FOLKET!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar