Summa sidvisningar

söndag 14 april 2013

Helgen är slut.....

Ligger i sängen och inväntar herr Blund :-)
Han lyser lite med sin frånvaro just nu.
Är faktiskt riktigt trött och tror att hans närvaro skulle kännas överflödig...jag löser problemet själv...som med så mycket annat :-(

Spendera den mesta lediga tiden för mej själv, har en del saker som jag måste reda ut...saker som jag inte riktigt kan prata med någon om...men jag pratar så gärna med mej själv....har insett att jag är ganska duktig på att ge bra råd ;-)

Det är skönt när någon bryr sej om, därför försöker jag alltid att finnas där och ställer upp så gott jag kan....önskar så att jag fick tillbaka det oxå :-(

Nåja, det löser sej...dej gör det alltid :-)

Har i helgen haft kvalitetstid med mej själv och laddar nu inför en ny vecka.
Det blir givetvis träning/motion i olika former, skulle inte må bra annars.
Men givetvis så ska jag inte bara "roa" mej...en hel del "måsten" ska oxå avverkas ;-)

Hoppas på nåra flera dagar med sol så jag får öka på antalet vårfräknar och givetvis bränna på skinnet lite mera B-)

Men först ska jag sova lite skönhetssömn :-)
Sov gott världen och ha en bra start på den nya veckan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar