Summa sidvisningar

tisdag 16 oktober 2012

Det hände nåt konstigt inatt....

Jag måste berätta om något som jag var med om igår kväll....

*

Jag hade svårt att somna, av någon okänd anledning....
Hamnade väl någonstans i "gränslandet" mellan vaken och sovande....
Vet att jag tvärt öppnade ögonen av något som störde mig, minns idag inte hela händelsen, men något rörde vid mig.
La mig till rätt igen....
Sömnen lät även nu vänta på sig....
En ny känsla som jag däremot minns klart och tydligt...
Jag såg mig själv komma gående en gata fram...
I en trappuppgång stod en ansiktslös "person" i lång svart rock med en stor huva hängandes över ansiktet.
Denna "person" svävade snabbt fram emot mig, utan att ta vid marken, i en väldigt hög hastighet.
Vi krockade och han kastade upp mig över sin axel o svävade vidare....
När jag klamrade mig fast vid honom för att inte ramla ner, så hade jag en stark känsla av att denna "person" var ett väsen, en massa av något slag, ingen riktig kropp.....
När jag hänger där över hans axel så känner jag hur denna "gelé-klump" försvinner in i mig, hur den "blir jag"....jag skälver till riktigt ordentligt.

*

Är nu klarvaken....
Har en riktigt obehaglig känsla i kroppen....
Riktigt rädd.....
Skakar.....
Känslan av att jag inte är ensam där vid min säng.....
Brukar inte bli rädd för sånt här, har ju varit med flera gånger....
Men denna händelse skrämmer mig....kändes inte alls okey....

*

Det är snart 6 mån sen jag var på seans och efter det träffade ett medium....
Känner att det är dags att boka tid igen....vill ha svar på vem det är som finns runt omkring mig...
Tur att ♥ mormor ♥ är här och vakar över mig iaf :)

*

När jag var i 18-års ålder så hade jag vid flera tillfällen besök av en man som påminner om den som besökte mig igår/inatt.....kanske han är tillbaka igen.

*

Idag har min nya tidning om andlighet kommit.....kvällen är räddad ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar