Summa sidvisningar

fredag 17 februari 2012

Ett datum jag nästan hade glömt.....

Var försiktig när det knackar på beroendets dörr, han kallar sig en polare från förr.

Han kan komma när du är nere och kanske gråter, han vill att ni går vidare, glömmer och förlåter.

Han dyker upp som en skugga när du inte är beredd, han är feg och slår till när du är ledsen och rädd.

Han säger sug på mig, minns hur gott jag kunde smaka, du kommer att må mycket bättre om du tar mig tillbaka.

Gå inte i fällan, regla dörren med sjutillhållarlås, han suger livet ur dig om ni åter börjar umgås.

Herr Nikotin, han kan komma från öst eller väst. Herr Nikotin, en fiende värre än digerdöd och pest.

**********
Ja, Herre Gud....idag är det 3 mån sen jag rökte min cigarett...ett datum jag totalt hade glömt bort :))
Har ju inte haft nåt röksug alls under dessa månader...inte konstigt att jag hade glömt....minns ju inte ens att jag faktiskt har varit storrökare :))
Stort GRATTIS till mej och en klapp på axeln.....FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!! DU E SJUHELSIKES BÄST!!! <3<3<3 ;D

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaaaa...visst är jag bra!!!!!!!
    Det går som en dans på rosor :))
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Åh, så härligt!!! Vad jag blir glad för din skull!!! Du e verkligen superduktig!!! HEJJAHEJJA* <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera