Summa sidvisningar

fredag 6 januari 2012

Trettondagen


Snön fortsätter att falla...härligt för min del, men jag lider faktiskt med all som skottar och skottar var eviga dag...nu tycker till och med jag att det får räcka :))
Önskade mej sist nåra minusgrader till all snö som hade kommit....jag har fått alla mina önskemål uppfyllda, (-8C ) och är jättenöjd nu :))

Idag är det trettondagen...det betyder långhelg för min del!!!
Första arb veckan blev ju en dag kortare i o m denna lediga dag...bra början på det nya året....för efter denna jul/nyårs/trettondags-ledighet så är det riktiga oxveckor fram till påsk....hä ä bara å njuta!!!!!

För övrigt så fortsätter jag att "ondas" över "fucked up people" i min omgivning....min vänlista på FB saneras kraftigt vill jag säga...orkar inte med en massa strul och onödigt skit i mitt liv!!!!!
 Förmodligen så tycker Du att jag borde lägga ner denna verksamhet och bara gå vidare...ja, det är ju just det jag gör.....måste bara få bort energitjuvarna från mitt liv först!!!!!
Jag vill INTE se dom mera, ej heller höra talas om dom...dom är raderade från min hårddisk...THAT`S IT!!!!!!!!
Sådär ja......mitt inslag i debatten är nu över för denna stund....det kommer förmodligen mera :))

Ha en underbar dag mina vänner ♥♥♥
Puss och kram hela dan ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Helt rätt Ulrika!!! Man ska banne mej inte låta andra människor dra ner en på något vis! Livet är nog tungt som det är och det finns ingen som helst anledning att låta andra människor förpesta tillvaron.
    Jag har själv raderat de som inte alls var bra för mej, och det var det bästa jag gjort i mitt liv!! Och på den vägen har jag funnit massor och så många fler helt fantastiska nya vänner!! Det kan man kalla ett helt otroligt bra "byte"!
    Kram på dej lilla sockret <3

    SvaraRadera
  2. Nä, precis...jag är så less på dessa människor så jag finner inte ord för det!!!!

    När man "omorganiserar" sitt liv på detta sätt så blir man så "lätt"...i sinnet fram för allt :)

    2012 ska ju bli ett fantastiskt år...det har jag bestämt...och då måste energitjuvarna och dom andra "idioterna" bort från ens liv :))

    Kram tillbaka min underbara vän ♥♥♥

    SvaraRadera