Summa sidvisningar

torsdag 12 januari 2012

Tiden går....

Sitter och kollar igenom gamla bilder och ler för mej själv...
Här är mina 3 troll inte så gamla.....skulle tro 7, 4 o ca 1 år.
Minstingen Philip som snart blir 13 år
Felicia som blir 16 år
Felicia och Philip med mormors hundar
Viktor som snart blir 19 år....

Ja, herre gud vad tiden går...och själv har man ju inte blivit en dag äldre ;))
Jag älskar ju trädgård och blommor.....har alltid gjort det.
Så här såg det ut när jag hade huset...altanen var knökfull och det kändes som att vara i en djungel....jag samlade på pelargoner bla och hade, märkte jag till slut....way too many :))

Djur har jag oxå samlat på....både marsvin och fåglar....mina favorit djur faktiskt. Hade 4 marsvin och 16 fåglar samtidigt :))



Ja, det är är lite bilder från mitt "tidigare" liv...saknar lite av det livet faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar