Summa sidvisningar

tisdag 17 januari 2012

Helgen som gått.....

Avslutade min arb vecka med ett riktigt kort pass på fredagen...lååååång helg, det gillar vi :))

Fredag kväll samlade jag ihop brudarna och det blev lite festligheter här, lugnt och stilla dock, för att sedan dra ut i natten :))
Lite folk ute eftersom det var fredag, men trevligt sällskap och det är ju värt allt!!!!
Lyssnade på Micke Östling & Jane Kitto som hade spelning nere på MS Bränna.

På lördag blev det fika på stan med massor av trevliga människor....där togs beslutet om utgång även denna kväll :))
Förfest hos en mkt trevlig människa ;)) tillsammans med andra trevliga människor som sedan blev till olycka för min del :((
Tog på mej ytterkläder och skor eftersom vi skulle iväg, och då låste sej min rygg :(( ......ajajajaj vilken smärta!!!!!!
Att åka taxi var det inte tal om...bårbil isf....så det var bara till att böja knata mot stan.
Fort gick det inte och den fysiska smärta jag upplevde vid varje steg går inte med ord att beskriva :((
Förmodligen så dämpade alkoholen bra, för när den gick ur kroppen lite senare då var jag rent "döende"!!!!
Varje steg under kvällen var fruktansvärd.....men lik förbannat så måste man ibland röra på sej.
Tog mej hem med nöd och näppe efter kvällens slut.
Mitt högerben var helt utan kontroll....nerver satt i kläm.

Vaknar på söndagen och är så gott som helt sängbunden.....fy fan vad ont jag hade :((

Idag är det tisdag, det börjar kännas lite bättre, iaf så länge smärtlindringen håller i sej.
Jag älskar dom där små tabletterna med en liten glad gubbe på ;))

Så såg helgen ut rent konkret...men sen hände lite annat oxå.....

Återupptagen vänskap ♥

Annan vänskap som man kanske har misstagit sej på...vänskap som just nu känns ganska enkelriktad och inte alls okey för min del!!!
Men det är ju så.....i nöden prövas vännen!!!
Man ser vem man kan lita på och vem som inte alls finns där trots stora löften om annat!!!

Just nu funderingar på vad allt betyder och vad man ska få för "förklaring och undanflykt".....för jag väntar med spänning på att få svaret levererat!!!!!!...sen får vi se vad jag gör av det!!!!

Till mina vänner....dom sanna ♥♥♥♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Men så tråkigt att du fick så ont i din rygg! :(
    Din helg som började så bra...vilken otur!! :(
    Skickar massor med värmande kryapådej kramar och hoppas att du snart ska bli bra!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Det är nog dom värmande krya-på-dej-kramarna som har fått mej på benen igen :)) ♥♥♥

    SvaraRadera