Summa sidvisningar

lördag 3 december 2011

Underbara helg

Vaknade upp efter en ,för mej, ordentlig sovmorron.....så underbart.
Låg kvar ett bra tag o tittade ut genom fönstret.....himlen var svagt rosa o pelarasparna gungade lätt i vinden.....solen var påväg upp.....det blir en underbar dag, tänkte jag.....

Egentligen så är det massor av saker jag skulle behöva ta itu med nu när jag är ledig....men jag orkar inte...känner mej sliten o trött....värk i kroppen....
Det som behövs göras finns ju kvar imorron oxå.....å förmodligen nästa dag oxå.....varför stressa :)

Tänker njuta av denna dag...inte göra nåt annat än vila o samla energi ihop med mina vänner....kan man ha en bättre dag än så ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Finaste Ulrika <3
    Lät som en bra plan för din lördag! Man måste tillåta sej att vila när kroppen protesterar...
    Man får försöka blunda för alla "måsten" ;)
    Hoppas att din dag blev fin och att du fick ha det trevligt och bra tillsammans med dina vänner <3
    Kraaaaaam <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Jag hade en fantstisk lördag...från början till slut :)
    Gjorde flera trevliga saker som laddade batterierna till fullo.....idag dock lite sliten ;)
    Söndagar är ju vilodag...vilken tur jag har....här ska vilas :)

    Kram tillbaka ♥♥♥

    SvaraRadera