Summa sidvisningar

torsdag 8 december 2011

Precis som vanligt....


Går upp
Jag knuffar till dig
Du somnar om
Precis som vanligt

Lägger på
Dig täcket igen
Rädd att du ska bli kall
Precis som vanligt

Min hand
Smeker ditt hår
Det går av sig själv
Precis som vanligt
Och du vänder dig bort
Precis som vanligt

Klär på mig
Och det går fort
Går ut i köket
Percis som vanligt

Och ensam
Dricker jag kaffe
Är sen igen
Precis som vanligt

Tyst går jag
Hemifrån
Världen är grå
Precis som vanligt
Jag fryser
Knäpper jackan
Precis som vanligt

Precis som vanligt
Varje dag
Varje sekund
Så låtsas jag

Precis som vanligt
Samma spel
Det gör så ont
Men inngen ser
Jo, jag mår bra
Jag överlever
Precis som vanligt

Och sen
Har dagen gått
Jag går hem
Precis som vanligt

Och du
Är inte där
Nej, du blir sen
Precis som vanligt

Ensam
Lägger jag mig
Sängen är kall
Precis som vanligt
Min kind
Den smakar salt
Precis som vanligt

Precis som vanligt
Varje natt
Kommer du hem
Vi låtsas att
Allt är som vanligt
Samma spel
Du kommer in
Sätter dig ner
Tittar på mig
Jag tror du ler
Precis som vanligt

Precis som vanligt
Klär du av dig
Lägger dig ner
Precis som vanligt
Så kysser vi varandra
Precis som vanligt

Precis som vanligt
Låtsas vi
Precis som vanligt
Älskar vi
Precis som vanligt
Låtsas vi
Precis som vanligt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar