Summa sidvisningar

fredag 9 december 2011

Äntligen helg!!!!!

Åh, så vi har längtat.....

Jobbat  varje dag....pustat o suckat...undrat...när f*n är det helg?!
Men nu är det ju det!!!!

I slutet av varje vecka, vi ungefär denna tid så infaller denna underbara "högtid" som är så önskad för de allra flesta....

Det ska mysas med familjen...
Hinnas med en massa saker som blir liggande under veckorna....
Ja, massor av saker ska hända...man stressar en del...men det är det värt...iaf för  min del....
Ingen klocka som vrålar att det är dags att kliva upp....behöver ifs ingen klocka....jag vaknar ändå tidigt som f*n o stiger upp o skrämmer livet ur tuppen.....varje helg!!!!! :)

Tänka att dessa 2 dgr känns som det bästa som kan hända i ens liv.....batterierna blir så överladdade så det är risk för explosion innan det är färdigt :)

Jag lever verkligen för dessa helger.....kämpar på med ett arbete som jag stormtrivs på, bara för att för njuta av helgen :)

Denna helg kommer att fördrivas på samma sätt som de flesta helger.....god mat o dryck o trevligt umgänge med mina kära barn o mina bästa vänner ♥♥♥♥♥♥♥

Lagade en jättegod måltid idag....helt komponerad på eget bevåg :)
Kyckling wok, färsk pasta, stekt halloumi o vitlöksbröd....himla mumsigt :P


 Resten av kvällen så blir det mys, mys, mys......Idolfinal med gott tilltugg ;)

Ha en underbar kväll mina kära anhängare ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Stekt Halloumi-ost är nog det godaste jag vet!!!! MUMS*
    Din mat verkar ALLTID så mumsig!!!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar oxå halloumi....mums :P

    Jag tycker om att laga mat, prova nya recept....andras eller egna påhittade :)

    SvaraRadera