Summa sidvisningar

torsdag 1 december 2011

1:a december



Tänk vad tiden går fort...när man har roligt :)
Det är redan december.....året är ju snart slut....vart har tiden tagit vägen o vad har man gjort medans den försvann?!

Ja, idag har jag i alla fall provat på ytterligare en ny maträtt från matklubben.se 
Kent´s goda torsklåda blev det....supergott :P



Snön lyser fortfarande med sin frånvaro....men det gör inte mitt irriterade humör :( .....fan så less jag är....men det vet ni ju redan!!!

När jag blir stor o får bestämma, då ska vi ha massor av snö varje vinter :)

Har tillbringat min kväll på div olika adresser, med div olika människor.....trevligt :)
Nu är det bara nåra timmar kvar av detta dygn o sen är det fredag o HELG!!!!!
Oj så skönt det ska bli...tänk att man kan längta så mycket efter dessa 2 dagar....varje vecka!!!

Idag är det förresten världs-aids dagen...det är väl nåt att uppmärksamma tycker jag....





Nå, nu får det vara färdigt för ikväll.....blir en stund med min nya bok "Smuts" innan den lilla mannen

dyker upp......


Sov gott kära vänner o läsare av denna blogg................. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket god mat du lagar!! *mums*
    Det är roligt att vidga sina matvyer minsann ;)

    Det är mycket klokt att ha framtidsplaner ;) Att ordna snö till jul är ett klokt och bra beslut tycker jag!! *skratt*

    Sov så gott du underbarafiiiina Ulrika*
    <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ja, det är så mkt roligare att laga mat när man provar på nya recept....

    Aha, du vill oxå ha snö....då ordnar jag det vännen ♥♥♥♥

    SvaraRadera