Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

Sliter mitt hår...

Pust!!!!!!
Jag trodde att jag hade sumpat min blogg...gjorde en inställning o bloggen blev galen.... men jag lyckades ordna till den igen :)

Har roat mig ikväll med div jobbiga måsten....

*Mejlat berörd person ang mitt förra inlägg.....
*Kollat igenom mitt pensionssparande...det är en djungel faktiskt :(
Har papper fr div olika fondbolag o jag var inte på det klara med vilken som var min sist valda...tror att jag har bättre koll på det nu o ska imorrn ta tag i resten av mitt kollande :)
Vill ju inte vara en fattig pensionär den  dagen det är dags att ge mitt arbete till nån annan :)
*Planerat veckans middagar...dom flesta av dom iaf :) Vi slipper gå hungriga även denna vecka.....

Känner mej nöjd med vad jag har presterat idag o kan nog med gott samvete krypa ner i lopplådan o läsa lite nu......



4 kommentarer:

  1. Va duktig du är! Jag kollar aldrig mina fonder speciellt mkt. Det jag har sett är att mina val är ok, det stiger! Jag gjorde lågriskval, och de ska ge bra avkastning på lite längre sikt. 25 % tog jag i en liten högriskare, bara för att ha chans på storkosingen! ;)
    Jag tycker att det är förskräckligt egentligen att vi stackare ska spela bort våra pensionspengar på ett j*kla "Lotteri" !! En del människor går ju verkligen ut som förlorare! Jag är verkligen ANTI mot detta!! Även om jag kan en del om detta så IDS jag inte, och VILL inte hålla koll på börsen stup i kvarten!
    ..jag är arg för att staten tvingar oss till detta!!
    Vilken tur att du inte fipplade bort din blogg sweety!!! Voj, tänk att tappa allt man skrivit!!!
    Hoppas att det löser sej med din "kompis"...tråkigt när det blir sådär... :(
    Bra att du skriver till denne och försöker lösa det!!
    Kraaam på dej bästigaste raraste raring <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Grejen är den att, som jag tror iaf, när det är dags för oss att gå i pension så kommer det inte finnas nåra pengar kvar...tyvärr :(
    Man bör, och måste, nog se över sitt sparande om man vill leva drägligt på ålderns höst :)

    Kraaaaaaaaaaaaam underbara du ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Jag tror nog att du har rätt i det! Det ska tjafsas och gormas med slantarna hit och dit! Äldervården försvinner säkert åxå!
    ...när vi blir gamla så kommer vi att få förlita oss på våra barn och vår släkt om denna regering får fortsätta att regera...

    Kraaaaaam på dej BÄSTIGASTE Ulrika <3<3<3

    Ps. Så fint du har gjort om bloggen! ;)

    SvaraRadera
  4. Tack raring...får inte riktigt till bloggen som jag vill ha den...men jag jobbar på det :)
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera