Summa sidvisningar

onsdag 30 november 2011

Skitväder

Sorgligt, men sant....30/11-11 o gräsmattorna är gröna o regnet har vräkt ner :( ......vad är det som händer med våran jord????
Snurrar den åt fel håll, eller?????

Känner att det är en tung tid framför mej.
Jag mår som skit när vädret är så här.....o nu har det dessutom pågått så himla länge :(


Deprimerad kände jag mej redan förra vintern....då pga av kylan som höll i sej så länge o det var svårt att vara ute nån längre stund.....nu pga av blåsten o survädret som ingen människa (inte ens hundarna) vill vara ute i!!!

Ja, jag vet.....inget dåligt väder, bara dåliga kläder....men seriously....vem fan går ut på långpromenad i storm o spöregn....vilka kläder man än må vara ägare till?!

Jag ber inte om sommar o +25C varmt....jag ber om -15C o SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ......hur svårt kan det va?!

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Anonym här! (Även kallad Karoline).
    Jag skrev ju att det var lite svårläst här hos dig tidigare. Jag var nog otydligt, men du fattade ju ändå!
    Det var typsnittet jag tyckte var svårläst. När texten var så fet, blev det svårt att läsa. Enligt min åsikt!
    Och enligt min åsikt är typsnittet du har just nu mycket bättre. Jättefint!!!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ok, tack för hjälpen :)
    Ha det bra du oxå...kram

    SvaraRadera