Summa sidvisningar

lördag 26 november 2011

Att bryta en vana.....fortsättning

Ja, visst har jag hört allt detta flera gånger...man får ju liksom infot nedtryckt i halsen ang hur farligt det är att röka o hur mkt det kostar :)
Å ju mer folk tjatar, ju trotsigare blir man :D

Idag är det 9 dagar sen jag rökte...helt underbart...vad duktig jag är...applåder!!!!

Har försökt sluta vid 2 tillfällen tidigare....1:a gången höll jag upp ett år, 2:a gången höll jag upp 7 v.....man kan ju fråga sej vad det var som fick mej att börja igen...suck :(

Jag vet inte om jag inbillar mej...men jag tycker mej känna lukter o smaker mkt starkare nu...kan det vara så???

Dessutom så känner jag mej piggare o gladare....
Förlänger väl förmodligen mitt liv lite oxå :)


"A burnt cigarette ash said: Today its me, because of you ! but Tomorrow its you, because of me !!. Quit smoking before smoking quits you"

Ja, så är det ju faktiskt.....

2 kommentarer:

  1. SWEETY <3
    Jo, jag gissar att du försökt flera gånger..det har en rökare alltid gått igenom ett par gånger...men till slut fixar man det och man står där förvånad!! *haha* ;) WAF*..hur gick det till???!!
    Tips och råd brukar hagla..som du säger, för mkt tjat har motsatt effekt...
    Jag ska försöka låta bli att ge tips, men man dras ju liksom med i kampen på något vis!! ;) *hahaha*

    Man hittar sitt egna lilla antiprogram som gör att man lyckas. Även om alla försöker hjälpa och peppa av välmening med tips så blir man nästan bara irriterad..*skratt*..det är en kamp man måste klara själv!

    Du e VANSINNIGT duktig!!! Jag beundrar dej än mer måste jag säga!!!
    WoHooooo ULRIKA!!! Hejahejaheja!!!!! <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Du tjatar ju inte Kicki, det pushar mej ju bara :)
    Å det är jag såååååååååååå tacksam för ♥♥♥

    SvaraRadera