Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2011

Till min älskade

Sitter här och skriver ett brev till dig, ett öppet brev för hela världen att se. Jag vet att det har varit många turer fram och tillbaka för vår del, mycket har gått alldeles fel, men något som aldrig har försvunnit är vad jag känner för dig. Jag kan inte uttrycka i ord hur jag känner för dig. Där finns så otroligt många anledningar till att jag älskar dig. Du är verkligen helt otrolig, unik är det rätta ordet, kan inte mer än säga att du är en på miljonen.

Du har funnits där för mig genom både svåra, ledsamma stunder men även delat min glädje och lycka. Du är en otrolig lyssnare, mottaglig och öppen. Ser saker som jag själv har missat och fått mig att inse så otroligt mycket. Du har skapat en trygghet inom mig, något som det har varit fattigt med i mitt liv tidigare. Du är den snällaste och underbaraste man jag någonsin lärt känna. Du betyder så otroligt mycket för mej.....jag ÄLSKAR dej <3

4 kommentarer: