Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2011

Kärlek - du måste berätta....

Jag tror, o tycker, att det är viktigt att berätta för sina nära o kära att man håller dom varmt om hjärtat....att berätta vad dom betyder...det kan inom loppet av sekunder vara för sent :(



Jag skulle gå under av sorg om jag hade missat att berätta för just "dej" hur mycket jag håller av dej....älskar dej!!!
Mitt liv skull upphöra den dagen jag förstod att jag hade missat att berätta för dej att det är du som "får min jord att snurra" :(



Så detta inlägg är till mina barn, min älskade, mina syskon, mina föräldrar o till alla mina UNDERBARA vänner....jag älskar er!!!!



2 kommentarer:

  1. Sååå rätt!! Så viktigt!!!
    Förstår inte varför det är så lätt att glömma bort detta....det är ju både glädjande, roligt, underbart och fantastiskt livgivande för både den som ger och den som får!!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det så....tyvärr har vi nog lättare att framföra våra klagomål till andra människor...det som är bra är på nåt sätt så sjlvklart för oss...tyvärr <3<3<3

    SvaraRadera