Summa sidvisningar

söndag 14 augusti 2011

Summering....


Här har det inte varit nån aktivitet nu på ett tag, så jag tänkte att det kanske är dags för en summering av min sommar/semester.......

Idag är sista dagen av min ledighet....4 v går fortare än man anar.
Jag har badat o solat större delen av tiden....sista v har varit lite si så där, så jag har passat på att röja o rensa här hemma. När jag nu får för mej att dammtorka till 1:a advent eller så, så kommer städningen helt plötsligt att gå väldigt fort *fniss*
Man kan väl tycka att jag borde ha gjort nåt vettigt/rest iväg nånstans när jag nu äntligen fick semester...men det var liksom det som var grejen....jag ville inte ha nåt planerat...ville bara njuta av tiden o göra det som föll mej in...o så har det varit.
Har umgåtts med mina vänner större delen av semestern.....skrattat o tramsat....o det har varit så otroligt kul!!!!
Känner att mina batterier är fulladdade o att hösten/vintern kommer att bli hur bra som helst trots mörker o kyla....jag kommer att ta fram mina sommarminnen såfort det känns tungt.

En stor avvikelse under min semester är nog att jag har INTE läst nåt...burit med mej min bok överallt, men inte öppnat den....jag läster ju så otroligt mkt under min arb.tid så det kändes som att det var bra att vila även fr den aktiviteten....men nu börjar ju jobbet igen så böckerna lär plöjas med en otrolig fart.

Köpte mej boken "Stora boken om GI"....varför kanske ni undrar med tanke på min "undernärda" kropp?!
Jag älskar grönsaker o alternativmat....söker nya recept hela tiden o fastnade för denna bok...det ska bli ett nöja att läsa den.
En annan ny bok är "Men vi knullar ju ändå inte" av Ann Söderlund.....har man läst Martina Haags böcker o Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" då är denna bok ett MÅSTE!!!!
Sjukt rolig humor, skriven på ett sätt som man kan identifiera sej själv i.....Love it!!!

Detta har nog varit den bästa sommaren på väldigt länge.....vädret har varit bäst här uppe hela tiden så det finns inget att klaga på.....jag har bara gjort det som jag har velat....mina vänner har fått mej att må så himla bra....kanske slappat mer än nödvändigt....förstört mer pengar än nödvändigt.....men det var mitt val....o det var jag värd!!!!!!!!!!!!

PS: Som du kanske ser så har jag passat på att göra om lite i min blogg...hoppas att du gillar min nya design :)

2 kommentarer:

  1. Oj, så snygg du är och du pryder din Blogg kanonfint!! Som ett smycke!! ;)))
    Bloggen blev ursnygg måste jag säga!!

    Du verkar ha haft en skön semester och sommar minsann! Underbart att du har fått ladda dina batterier! ;)

    Har saknat dina blogginlägg nu ett tag måste jag ju erkänna ;) ..tycker om att läsa det du skriver ;)
    Ser fram emot hösten och vintern just bara för att alla bloggar kommer igång igen! *skratt* ..tur att man har något att se fram emot nu när sommaren börjar svika!
    Kommer att följa din blogg med spänning ;D

    Tack för att du gör världen vackrare bara med att du finns och är den du är !!!
    *Kram*

    SvaraRadera
  2. Men tack älskade du....du spar då aldrig på komplimangerna <3

    Ja, du kan ge dej på att sommaren har varit underbar!!! Hoppas att jag får liknande semester varje år...det skulle vara en höjdare :)

    Jag lovar att uppdatera min blogg så mkt jag bara kan, men jag vill ju gärna ha nåt att skriva om...ids väl inte riktigt blogga varje dag om väder o vind bara för att göra det....jag får väl kanske se till att det händer lite spännande saker hela tiden så du har nåt att läsa ;-)

    Ja, tack detsamma...du gör oxå världen så mkt vackrare min unika vän <3<3<3

    SvaraRadera