Summa sidvisningar

tisdag 23 augusti 2011

Otäcka drömmar




Vaknade med andan i halsen o ett hjärta som var på väg ut ur kroppen :(
Har drömt såna hemska drömmar inatt, hela natten.
Minns inte handlingen, men jag var så otroligt rädd....o jagad.

Det positiva i hela drömmen var att jag fick bekräftelse på vem mina riktiga vänner är, dom som jag redan vet att jag kan lita på....så nu känns det mkt tryggare.

Idag har varit en helt vanlig dag på jobbet....jag vet precis vad jag ska göra, varje dag:)
Tyvärr så är vädret lite taskigt just nu, vi kan inte vara ute o det ogillas....har räknat alla tapetvåder flera gånger, blir snart tokig om vi inte får vara ute o se solen....suck!!!

Ikväll fick jag äntligen träffa min bästa, underbara, älskade vän♥
Vi har inte träffats på 2 v o det har varit så tomt.
Nu är jag fylld av energi o kan tackla alla värdens problem....tack min älskade vän♥



♥ Tänk på att du faktiskt..kan välja vilka människor du vill ha i ditt liv..!!
Vem bygger upp dig, och vem drar ner dig...
Omge dig inte med människor som är negativa och destruktiva, det är inte bra då blir du trött, sliten och kraftlös..och ljuset i dina ögon blir svagare dag för dag.
Tänk över vem du vill ha i ditt liv, vem som ger..och vem som bara tar.
Behåll de som värdesätter och respekterar dig, för den du är..för det är du värd..!! ♥



Ja, det är väl dags att tänka på refrängen för denna dag....sov gott alla där ute i världen♥



2 kommentarer:

  1. ..Ursch för läskiga drömmar... :/ ..de kan sätta spår i kropp och hjärta länge! Det värsta är att det känns så verkligt...

    Vänner är viktigt, speciellt "riktiga" vänner...
    Du har så rätt i det du skriver! ..vi tänker så lika, men du är så mkt klokare Ulrika!!! ;))) <3
    ..jag är hellre utan vänner, än att ha de som får mej på knä!
    Jag har haft två nära väninnor i många år...dom "tog allt jag hade"..när jag inte hade mer att ge tystnade den ena, och den andra..ja, en lång historia...
    Jag blev väldigt ensam, men jag var fast besluten..hellre ensam än uppäten, jag orkade inte mer..
    Nu har jag så många mer vänner.."riktiga" vänner.. ;) <3<3<3 Det var värt det!!
    Kram på dej du FINA!!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Visst är det så...hellre utan än falska :(

    Jag är inte alls klokare än dej, vi är inte klok nån av oss :D....men vi är trots allt lyckliga ♥♥♥

    Jag har oxå vänner som försvunnit..eller rättare sagt, jag "deletade" dom fr mitt liv....dom vänner jag har nu är både sanna o äckta!!!

    Kraaaaaaaaaaam ♥♥♥

    SvaraRadera