Summa sidvisningar

onsdag 13 juli 2011

Guds gåva till kvinnan...yeah right

Till er som utsett er själva till ""Guds gåva till kvinnan o ""Den sista mannen på jorden....yeah right!!!

Hur fan är ni karlar funtade....ni som tror att man ska skicka ett nakenbild till er det först man gör, innan man ens har träffats?!
Ni inleder eran konversation med att fråga om man är rakad el inte,vilken ställning man föredrar, oralt el inte....sväljer du??? String el inte....WTF!!!!!!!! är det för fel på er?????????

Jag skiter högaktningsfullt i hur stor kuk du har, vilket håll den pekar åt när den står, om du föredrar oralt el analt!!!!!
Frågor liknande dessa är väl sånt man utforskar tillsammans när man har träffats o börjar känna varandra.....eller?! är jag gammalmodig?????

Fattar ni inte att med "hela facit" i handen, beträffande hur ni ser ut utan kläder o vad ni ev tror er kunna göra med eran "apparat" o tunga, så har jag tappat intresset för läääääänge sedan...du har totaldödat allt intresse som jag ev hade.
Vad gör Du medans du väntar på mitt "smaskiga" svar, det som aldrig kommer att nå dej????....ruskar du tuppen måntro?????
Fortsätt med det, för mitt svar får du aldrig!!!!

Med detta inlägg vill jag säga......jag förstår varför ni är singlar, fortsätt med det......finns nog inte många kvinnor som tänder på det snack ni för.....hos mej har ni iaf INGET att hämta!!!


OVER AND OUT

4 kommentarer:

  1. Ja herre jessus. Det har jag också undrat... Och tänk om vi kvinnor startade en konversation på det sättet... Hur skulle vi då tas?!

    Nä, dessa karlar är sådana som får fortsätta vara singlar, och träffar de någon, mot förmodan, så är det antagligen sådana som inte är den kvinnan trogen. Urk!

    Hoppas för övrigt att du har det bra vännen. Jag fick lite bloggtorka, pga en annan slags idiot till karl, och hans ex, som han numera är tillbaka till. Sådana kvinnor ger jag inte mycket för heller, men kaka söker maka, och de passar ypperligt ihop.

    Puss och kram
    /E

    SvaraRadera
  2. Ja, om vi startade ett samtal på det sättet skulle vi nog idiotförklaras o förkastas å det genaste :-(
    Har funderat på om dessa karlar "går igång" på porr-pratet....varför är dom inte det minsta intresserad av kvinnan som person utan bara det ytliga o fysiken???
    Jag är så jävla less på detta snack som numera är mer en regel än ett undantag.....vart finns de gamla goda gentlemännen....är alla upptagna??

    För övrigt så har jag det bra...mår bättre när jag får skriva av mej på detta sätt ;-)

    Har väntat på ett meddelande från dej, vill ju veta vad som hände med "idioten o hans X" :-)

    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Jag anser att internet är ett suveränt sätt att träffa någon... jag gissar att det är det ditt inlägg handlar om??

    Man kan gallra bort svinen ganska bra innan man går på dejjt! Men tyvärr verkar sextoken ta över alla bra kontaktsidor!! Och vad jag förstår så är kvinnorna tydligen värst på detta..otroligt!!?? ..möjligen tror folk att det enda sättet att lyckas få någon intresserad så är det att locka med sex..helt galet!!! Trist att dessa äckel ska ta över seriösa sidor... :(
    Man får skriva i sin profil att sexgalningar ej är välkomna!! ...gentlemännen finns där...dom är bara lite mer blygsamma och tar inte lika stor plats... ;)

    Puss å kraaaam <3

    SvaraRadera
  4. Jo, visst är det så...men man blir så less medans man ska gallra :-(

    Jag vet att dom seriösa finns där ute...jag kanske har turen med mej denna gång...nånting säger mej att det blir bra :-)

    Puss o kram <3

    SvaraRadera