Summa sidvisningar

söndag 24 juli 2011

1 v senare


Ja, nu är det en v sen jag skrev sist o lite har ju hänt.....

Kan börja med att berätta vilken underbar första sem v jag har haft.....sol, sol, sol o massor av värme.
Har varit på stranden varje dag i flera timmar...härligt!!!

I torsdags kom min minsting hem till mej o ska stanna 1 v....myyyyyyyyyyyyyyys!!!
Jag känner mej hel nu när alla barnen är samlade...varmt i mamma-hjärtat!

För att då gå till det tragiska....bomb- o skjutattentatet i Norge.....fy bubblan säger jag bara.
Hur mkt ondska finns det i våran värld?!
Läste en bra blogg ang "utseendet" på människan som kan göra detta....
"Så kan en terrorist se ut"
Jag själv, av egen erfarenhet, vet att människor inte behöver se ut som en galen människa (hur ser dom egentligen ut?!) utan kan var bland det snyggaste du har skådat men ändå vara en fullfjättrad psykopat.....det är skrämmande tycker jag...det syns ju inte utanpå paketet vad som döljer sej där bakom det vackra omslagspappret......

En annan tragisk händelse är ju Amy Winehouse som av en el annan anledning inte längre finns bland oss...synd på en sån bra sångerska....


Over and out

Ps: Bilden är gjord av Tobias Lindman
o tillhör Carolina Jorquera
jag gör inget anspråk på den på något sätt, den är till för att spridas o jag gör det på detta sättet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar