Summa sidvisningar

torsdag 27 oktober 2016

Välkommen helg 128/365.....


Vilken underbar känsla det var i kroppen idag när jag äntligen kunde besöka gymmet.
Har inte tränat på 1 v eftersom jag har jobbat så mycket, men idag blev det av :)

4 km löpning och ett "överkroppspass".
Trött och sliten, men jäkligt nöjd!!

Efter gymmet så hade jag en bokad tid hos optikern.
Jag har ett längre tag haft en dov huvudvärk och svårt att hitta fokus i glasögonen, samt att jag har svårt att bedöma avstånd, så jag trodde att jag ev behövde nya.
Men nej då, inte det :)
Ingen förändring på synen och trycket var bra.
Då fick de justera mina 2 par glasögon ist.
Kanske hjälper det, vi får väl se.


Har i em jobbat sista passet för veckan, så nu har jag helg!!!
Ska bli skönt att få pusta ut några dagar för nästa vecka går jag på min långvecka med bara nätter (och ett personalmöte).

Men som sagt var, först ledig helg, där jag ska göra lite trevliga saker som hjälper till att ladda batterierna som behövs inför nästkommande vecka.

Men nu ska jag lägga mig framför tv:n och titta på andra avsnittet av den spännande serien 
"Svartsjön".
Kanske är den inte lika skrämmande som när jag såg den ensam på natten förra veckan, då var jag faktiskt mörkrädd, vilket jag inte brukar vara.
Men jag ska vara beredd med kudden inför detta avsnitt :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar