Summa sidvisningar

lördag 1 oktober 2016

On the road again 103/365.......

Vaknade tidigare än jag hade räknat med, så när jag dök upp på gymmet var jag helt ensam...ja, det var jag faktiskt hela tiden jag var där.
Körde ett benpass som fick mig att fundera på vad jag egentligen höll på med :)
Provsprang 1 km även idag, högre hastighet och snabbare tid, kändes helt okey även nu.


Efter detta mördarpass så drog vi iväg mot Piteå/Böle för att fira kusinen som fyllt 50 år (usch, snart är det min tur!!)

Det är tydligen detta som intresserar oss när vi blir "gammal".

Undra vad jag ska välja för modell på min ;)

Vädret visade sig från sin bästa sida hela dagen och det var bara till att njuta dagen lång :)




Nu ska jag packa, för imorgon åker jag på nya äventyr :)

Ha en fortsatt trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar