Summa sidvisningar

onsdag 12 oktober 2016

Morgonstund har guld i mun 114/365....

Jag hade ett halleluja-moment och kände mig nästan religiös i morse när jag gick ut på promenad.
Tidigt som attan, det är då det "händer" :)
Det var så otroligt vackert ute!!!
-4 C, massor av frost och solen steg upp på en klarblå himmel.
Blev nästan tårögd, så vackert var det :)







Medans jag promenerade runt så bestämde jag mig för att skippa löpningen utomhus.
Det föll några snöflingor och det var verkligen halt på vissa ställen, bäddat för skada med andra ord.

Jag är så otroligt glad att jag gick ut i morse för att få uppleva detta underbara väder!!
I natt jobbar jag, imorgon sover jag.
Det blir en tur ute i morgon oxå, självklart, men det "speciella" det ser man bara tidigt på morgonen, sen försvinner det iom att solen värmer på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar