Summa sidvisningar

torsdag 20 oktober 2016

Jobbet kallar 121/365....

Så här glad blir man när man kommer till gymmet 06.30 och man är helt ensam!!!!
Det är jag ifs nästan alltid vid den tiden :)

Nu är det gymmat klart för denna vecka.
Jag jobbar långhelg med start ikväll.
En löprunda/promenad ska jag nog lyckas med under helgen, men all annan träning får vila.....för jag behöver vila när jag ska jobba.

Har hunnit med en promenad idag.
Behöver den frisklyften för att "stå ut" med att vara inne så mycket denna helg.
Jag sover ju på dagarna för att orka jobba på nätterna :)
Så nu har jag fyllt på med all energi som bara tänkas kan!


Vädret är ju fortfarande grått och trist, så även kameran får vila dessa dagar, men en liten bild blev det idag :)

Igår fick jag hem mina nya träningstights, beställda på nätet.
Man måste ju vara schnygg när man är på gymmet ;)
Skämt å sido :)
Jag tyckte de var snygga och därför köpta jag dem.

Nu ska jag snart packa nattväskan och göra mig redo för dryga 40 tim på kommungolvet.
Ha en fortsatt trevlig afton!!

PS: Så här glad är man när man ska jobba ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar