Summa sidvisningar

fredag 14 oktober 2016

I was talking to the man in the moon 116/365..........

Nja, fast inte riktigt så :)
Men jag var ut och fotade månen iaf.



Förutom detta så har jag gymmat på morgonen.
varit en sväng på stan och shoppat.
Sen började jag se en serie på Netflix, "American Odyssey".
Spännande och väldigt bra serie måste jag säga.

Jag hade tänkt promenera oxå.
Men jag väntade och väntade på att min följeslagare skulle höra av sig som vi bestämt....men icket!!
Då struntade jag i att promenera och slappade ist.

Jag har ju varit utan internet i 2 dgr...sinnesjukt hur beroende man är och hur "handikappad" man blir när man är utan.
BKO ville få det till att min router var trasig.
Man jag upplyste dem om att vi var flera som inte fick igång vårat internet med routern, bara via att koppla direkt i väggen, och att det måste vara så att om alla dessa routrar är trasiga så beror det nog på att det är felet hos BKO som har ställt till det för oss....och det kunde de ju inte ta på sig.
Så helt plötsligt fick jag internet igen, trots min "trasiga" router!!!!

Jag är bara gld just nu att jag har tillgång till datorn, och internet, så jag kan göra det som jag ska göra.
Och nu tänker jag fortsätta att titta på min serie :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar