Summa sidvisningar

fredag 21 oktober 2016

God sömn och kvällsfotografering 122/365.......

Snart går ännu en dag att lägga till handlingen.

I natt satt jag och kollade på den nya serien, Svartsjön, som började igår.
Det är inte ofta jag är mörkrädd, och speciellt inte när det gäller andlighet, men i natt var jag inte kaxig ska jag villigt erkänna.
Den var riktigt obehaglig och skrämmande, men samtidigt bra.
Ska bli spännande att följa den serien.
Har även börjat titta på "Tjockare än vatten".
Tittade först på säsong 1 på play och nu ser jag säsong 2 på tv:n.
Den är oxå bra.
Hösten är bra på det sättet att det börjar oftast många nya serier.
Även Netflix släpper nya serier och nya säsonger.
Det är ju en av de stora fördelarna med mitt nattjobb, jag kan kolla på dessa serier.
Hemma slår jag knappt på tv, och gör jag det så är det oftast för att lyssna på Spotify :)

Idag har jag sovit otroligt bra, det var längesen jag sov så gott och länge, trots att traktorn har varit precis utanför mitt fönster och tydligen tagit bort all asfalt.
Vet att jag vaknade till som hastigast, men lyckades snabbt somna om, vilket inte brukar inträffa.
Så idag känner jag mig riktigt pigg och utvilad :)

Hann ut på lite kvällsfotografering innan det nu är dags att packa ihop sig inför nattjobbet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar