Summa sidvisningar

fredag 7 oktober 2016

Förberedelser 109/365.......

Idag har det varit en väldigt lugn dag.
Jag jobbar hela helgen, så "förberedelser" är vad jag har gjort idag.
Förberett helgens middagar, handlat, städat lite, sovit (för att orka jobba),
vattnat blommor.
Min kornettblomma är full i blommor, och fler på gång.


Givetvis så startade dagen med ett tidigt gymbesök.
Klarade av att springa 4 km idag (på en bra tid dessutom), nu känns benet/höften riktigt bra :)

Det är skönt att ha ordnat allt detta före jag ska jobba.
Jag har svårt att slappna av och sova gott om jag vet att jag tex måste iväg och handla innan jag ska laga middag.
Nu kan jag förhoppningsvis sova prinsess-sömn hela helgen :)

Snart är det dags att packa nattväskan och bege sig mot inkomstkällan.
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar