Summa sidvisningar

torsdag 6 oktober 2016

En lång dag 108/365........

Vaknade tidigt och begav mig till gymmet....som jag har längtat ;)
Hann med att både springa och köra ben idag, skakigt när jag skulle hem  sen :)

Efter att ha fått i mig lite näring och energi, så blev det en promenad.....inte mindre skakig av det kan jag säga :)

Efter en ordentlig lunch så åkte jag ner på stan för att träffa bästa Anna ♥♥
Lite gott fika måste man ju unna sig när man har jobbat på så hårt :)

Resten av em så har tvättmaskinerna snurrat på, mycket som ska tas hand om när man varit på resande fot.

Nu återstår inget annat än att krypa ner i lopplådan så man orkar upp tidigt och rulla iväg mot ännu ett pass på gymmet.
I helgen jobbar jag så då får träningen vila....och jag oxå för den delen :D

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar