Summa sidvisningar

tisdag 25 oktober 2016

Du kan kalla mig Trötter, dag två 126/365...........

I går kväll så trodde jag att jag skulle somna ovaggad eftersom jag hade jobbat natt och bara sovit ca 4 tim, för att sen gå iväg och jobba ett em pass.
Men tji fick jag!!!
När jag väl la mig, ganska så snabbt efter att jag hade kommit hem från jobbet, så hade tröttheten "slagit över" och jag var inne i nattjobbssömnen, dvs jag var klarvaken :(
Har legat och snurrat mest hela natten, för att tillslut kliva upp och gå iväg och jobba ett fm pass.
Så sjukt trött hela dagen, dessutom knappt något att göra och som grädde på moset så hade jag ett intro med mig.
Super duktig och trevlig tjej, men jag var nog inte mitt bästa jag idag :(

Men man ska inte deppa över sånt i onödan :)
Det slutade ju helt plötsligt att regna.
Då blev jag så glad så jag kokade palt till middag :P


Kollade nyss vädret och nu verkar det bli både torrare och kallare....jippi!!!!!!

I helgen är jag ledig och hoppas på strålande väder varje dag...jag vill ut och fota :)

Men än så länge är det bara tisdag och 2 dagars arbete återstår innan div olika "festligheter" skall ske :)

Nu ska jag göra ingenting en stund (läs: ligga på rygg i soffan och kolla tv)

Bjuder på en bild från denna dag ifjol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar