Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2016

En önskan om bättre väder 124/365........

Jag är fortfarande väldigt förvånad, men otroligt glad, över den sömn jag har fått i helgen.
Idag sov jag ännu längre :)
Kanske har Magnesiumtabletterna även hjälpt mig med detta.
Ett av symtomen vid brist är ju sömnsvårigheter.
Nu både äter jag bra och sover så mycket bättre.....det ena ger det andra förmodligen :)

Dock är det ju så att när jag sover såhär länge (jag klagar inte!!!) så hinner jag inte ut och promenera nåt.
Det börjar bli mörkt när jag vaknar så jag vill inte riktigt bege mig ut.
Plus att det är ju andra saker jag ska hinna med innan jobbet, men framför allt, bara att ta det lite lugnt eftersom jag sen ska jobba.
Sen är det så att jag ska jobba x-tra hela veckan som kommer, inte natt dock.
Så imorgon blir det bara att sova någon timme för att sen återvända och jobba kväll.
Detta innebär att det blir en vecka med lite träning/motion, men jag överlever nog det oxå :)

Vädret fortsätter att vara grått och "surt", men tempen börjar tack och lov sjunka nu.
Vid den här tiden i fjol så var vädret kyligt och ganska klart.




Det är dagar som dessa jag längtar efter!!!!
Att få vara ute i den friska, klara luften.
Se solen som glimmar i frosten.
Träden ser ut som om de innehåller miljoners led-lampor.
Naturen blir så himla mycket vackrare då.
Får väl helt enkelt fortsätta att vänta på att vädret ska vända :)

Nu ber jag att få önska er alla en fortsatt trevlig söndagskväll, själv ska jag förbereda mig för sista nattpasset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar