Summa sidvisningar

fredag 23 september 2016

T.G.I.F. 95/365.........

Äntligen fredag och jag jobbar hela helgen!!
När livet är som det är så får man vara glad att man har jobbet att gå till.
Började dock denna fredagsmorgon med den sedvanliga motionsrundan.

Det gör fortfarande ont i benen och känslan av "djävulspass" på gymmet håller sig kvar.
Kanske en tur till sjukgymnasten måste ske?!


Jag har några "projekt" som jag ska ta tag i nu när jag är singel, saker som jag vill göra men  som inte blivit av.....spännande :)
Dessutom ska jag göra saker som jag redan gjort, men som jag vill göra igen.
Nu blir det iaf full fokus på mig själv!!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg......
Vill man ha förändringar så måste man fixa det själv, man kan inte förvänta sig/kräva att någon annan ska göra det åt en, hjälper heller inte att gnälla över sitt "tråkiga liv" om man inte är beredd att göra förändringar.
Jag har inget ont att säga om "vapendragaren", han är en fantastisk människa och jag vet att vi kommer att ses igen.
Det funkade helt enkelt inte mellan oss, vi kanske är för "formade" båda två?


I kväll, innan jobbet, så träffade jag Anna för en liten BW (befor work).
Det blev lite tilltugg hos henne innan vi intog middag och hockey på Allstar.

Nu är det dags att packa nattväskan och bege sig mot inkomstkällan.
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar