Summa sidvisningar

tisdag 13 september 2016

Och sen tog orken slut 85/365....


Larmet tjöt 04.50
Vapendragaren skulle springa till jobbet och jag hängde på.
Vek av lite tidigare och tog en annan väg hem.
Kort löprunda, men nöjd med tiden.....ryggen klagade ljudligt hela vägen pga kramp :(


Laddade dock upp med mycket mera mat än jag brukar.
Massor till middag (det såg ni ju på FB igår)
Kvällsfika

Brakfrukost

Efter löprundan
Proteinshake
Lite senare gröt, ägg och smörgås
Sen hann jag med även lunch och mellanmål under dagen (middagen återstår).

Givetvis så blir det kvällsfika idag oxå.....fy bubblan, jag kommer att explodera!!!

När jag hade svettats klart efter löprundan så var det ju lika bra att börja höststäda.....fönsterputsning mm

Sen däckade jag!!!!
Totalt utan ork :(
Men köket blev ju gjort iaf,

 resterande fönster/rum får jag väl helt enkelt kämpa på med när kraften återvänt.

Det har trots allt varit en väldigt trivsam dag.
Vädret har visat sig från sin bästa sida, P4 Norrbotten har hållit mig sällskap, balkongdörren har stått öppen och jag har hört fågelkvitter (och bilmotorer)....väldigt behagliga har det varit.
Men så kom minstingen hem!! 2 tim innan utsatt tid och genast skulle Spotify spels på öronbedövande nivå :(
Basen fick inredningen att vibrera, ja mina tänder vibrerade oxå...men jag älskar honom ändå :D

Resten av dagen blir väldigt stilla och lugn....soffläge och Netflix

Fotade min blommande Hoya Australis....ser ni den lilla blomflugan i honungsdroppen :)



PS: Gårdagens inlägg och min Magnesiumbrist intresserade tydligen många, 500 personer har varit inne och läst det...TACK!! :)
Nu ligger det som det andra mest lästa inlägget, "Hagamannen" leder fortfarande



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar