Summa sidvisningar

lördag 13 augusti 2016

Regnet det bara öser ner 55/365.....

Jag undrar när värmen (som de pratat om) återvänder??
Tidigt i morse, när jag fortfarande var kvar på jobbet, var det bara +5 C
När jag hade sovit klart idag så vräkte regnet ner, och tempen var inte mycket att hurra för :(

Ingen löpning, ingen promenad, inget någonting idag....vapendragaren med familj är krassliga, så jag håller mig hemma tills det är dags att återvända till jobbet.

*

Min dator, den som var trasig tidigt i somras, den som Elgiganten tyckte var botad bara för att de ominstallerade den, den dator som jag har bråkat med hela tiden sen dess, den dator som garantin gick ut på strax efter att jag hade fått tillbaka den från service....den datorn (#skitjävladator), den sa upp sig helt och hållet igår så nu surfar jag på min gamla igen :(
Har roat mig i natt med att försöka hitta mig en ny dator som uppfyller de krav jag har och som samtidigt inte gör en stor "krater" i min ekonomi, men det är ju en djungel av alternativ där ute på marknaden.
Men jag har iaf hittat 4 st alternativ som nog kan funka, behöver bara lite hjälp med att bestämma vilken av dessa som är mest prisvärd och som ger mig det jag är ute efter.

*
I natt började jag läsa på en ny bok, verkar intressant. Gillar ju dessa verklighetsskildringar.


Nu sitter jag här och gör ingenting, inväntar att kl ska slå "dags att åka till jobbet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar