Summa sidvisningar

måndag 1 augusti 2016

Nu hoppas jag på ledighet 44/365..........

Om kommunen sköter sina kort väl och ser till att det inte är någon vikariebrist så får jag säkert fortsätta min semester nu :)
Jag har jobbat 3 helger på raken, 4 nätter åt gången, och det känns kan jag säga.
4 nätter är tungt att jobba :(
Men nu hoppas jag på att få vara ledig mina ordinarie 2 v innan det åter igen är dags för helgjobb.
Men å anra sidan, jag behöver ju pengarna så ringer de och behöver mig så ställer jag självklart upp :)

Idag fick jag inte sova så länge som jag hade behövt.
Missade ju min tvättstuga förra veckan och den enda tvättiden som fanns, och som passade, var idag kl 12 :(
Nu är det iaf gjort....tills nästa gång det behövs tvättas.

Medans de sista maskinerna torkade så begav jag mig ut på promenad.
En ganska lång sådan....oj, så jag har längtat!!

Härlig musik i öronen och benen de bara gick av sig själv :)









Såg denna när jag var ut på balkongen en sväng

Nu inväntar jag vapendragaren som snart slutar jobbet, kanske blir det en film?
Imorgon har jag mobilfri dag, då lär ni inte se röken av mig :)
Tjing-e-ling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar