Summa sidvisningar

söndag 3 juli 2016

Ingen bra dag 15/365.......

"Kroppen skriker efter sömn, men hjärnan säger nej...."
En sång av KSMB som passar mitt humör idag :(

"Jag ligger hemma i min säng en helt vanlig dag, 
runt om mig finns tusentals människor, här finns bara jag.
Kroppen skriker efter sömn, men hjärnan säger nej.
För jag tänker att jag aldrig mer ska träffa någon som dig.

Du visade mig något som jag inte trodde fanns.
Någonting som gjorde att det obehagliga försvann.
Du skakade om mitt huvud och förstorade min pupill.
Och tog mig till ett ställe där man får göra hur fan man vill.

Men det varade så kort och jag vill dit nu en gång till.
Så ta mig till den värld där man kan göra hur fan man vill....." //KSMB

Sovit minimalt av timmar idag, trots dryga 10 tim nattjobb.
Känslan i kroppen när man vet att man har dryga 10 tim nattjobb framför sig är ingen skön känsla.

När jag insåg att jag inte skulle kunna sova något mera idag så klädde jag på mig och gick ut på promenad.

Ibland är det den bästa terapin när man får gå i sin ensamhet och fundera.
Bra musik i öronen och raska ben, det rensar bort det mesta av de negativa tankarna.
Jag är en väldigt funderande människa som analyserar och funderar alldeles för mycket.
Kan tyvärr inte hjälpa det, får väl skylla på att det är "men efter livets alla trauman".
Låter kanske som en dålig bortförklaring, men så är det iaf.

Till allt detta så kommer det jävla kimakteriet instormande!!!!
Jag toksvettas flera ggr/dag, utan förvarning, det rinner om armarna/händerna/benen (och då menar jag verkligen att det rinner!!!)....ställen jag aldrig svettats på tidigare.
Känslan i kroppen när detta händer är "panik".
En sån jäkla oskön känsla så det går ej att beskriva :(

Ledsen är nåt jag oxå känner mig hela tiden (jag vill verkligen inte vara ledsen!!).
Kanske dags att söka hjälp nu, jag vet ju att det finns att få.











Nåt positiv med dagen var iaf det paket jag hämtade med mina nya träningskläder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar