Summa sidvisningar

onsdag 5 augusti 2015

Hagamannen....

Eftersom jag idag vilar från min promenad, och därför inte har några bilder att visa, så tänkte jag istället skriva ett inlägg om en sak som just nu irriterar mig väldigt mycket......Hagamannen
Folk är helt galna vad det gäller detta ämne.
Det skrivs om var han har blivit sedd, vart han bor (hela tiden olika adressen, men för närvarande bara i Boden), vad han gör mm, mm.......men INGEN lyckas fånga honom på bild.
I går fick jag upp 2 olika statusuppdateringar på FB, samtidigt.
Båda handlade om denna man.
Just då var han tydligen och storhandlade på Willys här i Boden, enl den ena statusen.
I nästa status satt en kassörska på en ICA-butik i Umeå och hade Hagamannen där!!??
Lite senare så kom en annan status som bekräftade från säker (??????) källa att han var i Övertåneå just då.
Många verkar ha en "kompis-kompis-mammas-systers-fasters-bror" som minsann har sett honom och med säkerhet kan säga att det är sant.
Jag blir så jävla less!!!!!

Han har gjort något helt fruktansvärt och satte en hel stad i skräck.
Av någon jäkla anledning, kanske av brist på fängelseplatser, så släpptes han fri.
Även jag känner en oro för denna man.
Men denna man har ett ansikte, ett välkänt sådant.
Det som oroar mig MYCKET mera, är de våldtäkter/försök till våldtäkt som har skett i Boden men ej blivit uppklarade.
Dessa män är ansiktslösa och man har ingen aning om när och var man kan råka ut för dem.
Om man möter på Hagamannen här i staden, eller någon annan stans, så vet man att det är HAN och man kan, förhoppningsvis, undvika honom/ta sig där ifrån snabbt.
Men om man möter en "ansiktslös" människa, hur vet man då att man ska springa för sitt liv?!

Alla vill vi att denna man ska sitta inne för resten av sitt liv, men nu blev det inte så.
Det drev som drivs nu ang denna person är ju helt sjukt!!!

Man skrämmer upp varandra för ett "spöke" som ingen med säkerhet kan bekräfta.
Jag är orolig, givetvis, men jag vägrar att stanna inne bara för ett rykte.
Men självklart så är jag bara ute när det är ljust.
Kanske ändrar jag min uppfattning när första bilden, tagen av en person här i Boden, läggs ut på FB.
Fram tills dess så avskriver jag detta som rent BULLSHIT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar